Content & experience

Wat houd content & experience in?

Experience, het woord zegt het zelf eigenlijk al. Het gaat hier om ontdekken en ervaren. Dus kort gezegd, je maakt mensen nieuwsgierig naar je product of dienst. Zodra je mensen zover hebt gekregen is de kans dat ze gebruik willen maken van je product of dienst een stuk groter dan daarvoor. Om ze zover te krijgen worden er bepaalde stappen ondernomen.

Interactive design

Wat is dit nou precies? Even kort uitgelegd, een heel belangrijk vakgebied voor interactieve producten. Denk hierbij aan apps en websites. Het houdt zich bezig met een (meestal digitaal) product. Het richt zich op het meer bekend maken van bepaalde producten.

Video marketing

Dit bestaat eigenlijk uit twee verschillende onderdelen. Met het eerste onderdeel trek je kijkers naar je video, dit kan op verschillende manieren. Je zou bijvoorbeeld een YouTube video kunnen maken. Bij het tweede deel ga je proberen de kijker om te zetten.

Mobile apps

Mobiele apps, wie heeft er tegenwoordig geen mobiele telefoon? Hiermee kan je dus heel goed klanten trekken en te bereiken op kanalen die vaak gebruikt worden, zoals sociale media en winkelapps.

Content marketing

Dit betreft een vorm van marketing waar het geven van relevante informatie voor de doelgroep centraal staat. Eigenlijk gaat dit dus puur om klantenbinding.

DAM & PIM & MRM

De namen van deze systemen zouden een beetje verwarrend over kunnen komen, maar deze 3 softwareprogramma’s hebben elk hun eigen functie. DAM, wat staat voor digital asset management, dit zorg ervoor dat er ook afbeeldingen of plaatjes gebruikt kunnen worden. PIM, product information management, maakt het mogelijk dat complexe producten toch op een efficiënte manier gebruikt kunnen worden. MRM, marketing resource management, dit systeem zorgt ervoor dat je als bedrijf controle krijgt over marketing en communicatie.

Email marketing

Deze vorm van marketing regelt dat een bericht direct naar de betreffende ontvanger wordt gestuurd. Bij voorbeeld een nieuwsbrief van een bedrijf.

Web Experience Building & Management

Dit proces zorgt ervoor dat de ervaring van de gebruiker via verschillende contactpunten wordt beheerd.

SEO

Dit is in gewoon Nederlands vertaald zoekmachine optimalisatie. Hiermee kan je de zichtbaarheid van je website of webshop verbeteren.

Optimization – Personalization & Testing

Met deze tool kunnen websites gepersonaliseerd worden en daarnaast ook geoptimaliseerd. Dit zorgt voor de beste gebruikerservaring.

Marketing Automation & Campaign/Lead Management

Deze tool zorgt ervoor dat er steeds betere verbindingen komen zodat je goed kunt volgen welke acties tot een goed resultaat hebben geleid.

 

Vragen? Neem dan contact met ons op.