Data
Wat houd data in?
Doordat er met speciale software veel sneller data gebruikt kan worden, is het een stuk makkelijker geworden om je gegevens bij te houden en het contact met de consument sneller en prettiger te laten verlopen. Dankzij data integratie kan je als bedrijf zijnde simpel gegevens samenvoegen en waar nodig verbeteren.
Dashboards & data vizualization
Hiermee kan je als bedrijf heel gemakkelijk de gegevens inzien van zowel je klanten als je product. Zo beheer je heel makkelijk dingen zoals bijvoorbeeld de voorraad van een product of kan je zien hoe snel je product verkocht wordt. Daar kan je dan weer heel makkelijk op inspelen.
Marketing data & data enhancement
In plaats van dat er hier gekeken wordt naar bijvoorbeeld gebruikerservaringen of reviews van een product of dienst, gaat het er hier juist om dat er alleen maar data met elkaar vergeleken kan worden. Hierdoor krijg je als bedrijf informatie over onder andere welke internetpagina’s je doelgroep bezoekt of waar ze vandaan komen.
Mobile & web analytics
Als bedrijf kan je hiermee op een simpele manier om met bijvoorbeeld moderne communicatiemiddelen zoals een smartphone, inspelen op de vraag van je doelgroep. Dit maakt het makkelijker om je klantenkring te vergroten.
Marketing analytics – performance – attribution
Klantgedrag kunnen volgens is voor een bedrijf heel erg belangrijk. Als je weet wat je klanten willen dan kan je daar als bedrijf simpel op inspelen door dit bepaalde product aan te bieden. Zo kan je heel eenvoudig je omzet volgen.
Customer intelligence & data science
Bedrijven gebruiken hele grote hoeveelheden data om te kunnen volgen wat de voorkeuren en handelingen van hun klanten zijn. Daarop kan het bedrijf zijn advertentie of reclame aanpassen. Dit zorgt er weer voor dat er meer klanten zullen komen.
CDP/DMP
Hiermee kan je als bedrijf makkelijk doelgroepen kiezen en daar weer op inspelen.
Gov – Compliance – Privacy
Dit systeem helpt bedrijven om in de gaten te houden dat ze niet de regels voor privacy van de klant overtreden. Dit zowel in een lokale omgeving als ook wereldwijd.
iPass – Cloud
Omdat er door consumenten met verschillende apparaten en besturingssystemen gebruikt worden, zorgt dit programma ervoor dat je site overal op de juiste manier werkt.
Data integration – RPA – Tag management
Hiermee is het voor een bedrijf mogelijk om bepaalde gegevens binnen de data te verplaatsen of indien nodig te vervangen. En om te kijken naar bepaalde soorten gegevens of om deze te verzamelen.